sobota 21. srpna 2010

Bejvalky





Bejvalky jsou mýtus, strašák v zelí, tabu a bůhví co ještě. O ex- se nesmí mluvit a v některých vztazích jsou  skoro důvodem k rozchodu (když se dozví, že nějaká vůbec existovala). Jenomže ony existují, reálně žijí, dýchají, někdy mají i nové chlapy a jsou reálnou historií vztahu ( byť vy jste je možná osobně nepoznali). Když se před ženou začne mluvit o bývalých láskách, žena zbystří, spustí radary, naježí se a přichystá se k útoku. O bejvalkách se ve "jejich" vztahu mluví  obvykle pohrdlivě, s ohrnutými koutky a s varováním v očích, což mne tedy ohromně baví...

Za sedmnáct let svého sexuálního života jsem toto doposud nepochopila. Proč tomu tak je? Proč u toho všichni tak prskají? Copak ony žádné chlapy dříve neměly? Skutečnost, že se dá dohromady první s prvním v jednadvacátém století při stylu života, pozdních vdavkách, jestli tedy k nim vůbec dojde,  je mizivá. Tak proč si  ženy  myslí, že prostě bývalky jsou fuj? 

Vždyť i ony jsou bývalé.... 

A co bývalí? 

Jasně -  u každého se našel nějaký ten důvod k rozchodu, ano byl to fakt blbec, byli ale všichni blbci - krávy anebo si prostě jen nesedli, či se přestěhovali a tak? Není to spíše obranný postoj, co kdyby zase nastalo sblížení? 

Je to možné.. a proč ne? 

Není však proto spíše lepší vědět proč se rozešli, proč se dali dohromady a co bylo s ní v sexu nejlepší? ...

Myslíte si, že jsem blázen?  Možná, možná jsem třeba jen vypočítavá mrcha, která chce znát nejlépe svého potencionálního nepřítele. Já se o bejvalkách bavím ráda, chci vědět v čem excelovaly, chci znát jejich kouzlo, poznat pro co má partner slabost. Zda to pokaždé bylo pro něco jiného, či ten dotyčný je prostě na něco vytyčený. Zajímá mne to. Chci vědět, jak  dlouho jim to vydrželo, a proč to krachlo. Nezlobím se, chápu a o většině ex - přítelkyních si myslím, že jsou fajn. O to zda se s některou viděl i po našem seznámení se nezajímám, nač čeřit svou sebejistotu? Nač panikařit? Důležité je znát nepřítele a znát jeho slabiny, vím proč se to rozpadlo, vím jejich chyby v posteli a vím, že já ani jednu nedělám. Jasně dělám jiné :-) ...ale o to jde...nebojím se bývalek, ale těch, kterých neznám, protože ty jsou nebezpečnější.


0 komentářů:

Okomentovat

 

©2009sexy žena | by TNB