úterý 15. června 2010

Vyhlašuji bojkot na módní návrháře

Mám dojem, že nám to dělají naschvál, Ti rádoby módní všeumělé. Oblečení šijí absolutně mimo nějaké principy, které jsou známy, že lichotí postavě. Copak to, že člověk má pár kilo navíc znamená, že má chodit v pytli od brambor? 

Faktory, které zužují: výstřih do véčka, volnější design, prodloužený střih, rukávy nenařasené, korále, nějaká aplikace ve výstřihu, větší vzorek, šikmý střih dole.

Faktory, které naopak rozšiřují, kulatý plytký výstřih, velký nápis přes prsa, potisk jen na břiše, pruhy na šířku, ramena rukávů ve tvaru selka, kapsy na bocích...

Tak jsem si zas včera něco chtěla koupit, no to jsem si dala...

Sice jsem potěšená, že stále do nadměrných velikostí nepatřím,  asi jsem jak Anička Polívková v Účastnících zájezdu, když stála před zrcadlem. Nicméně, kam já mám ty své pětky narvat, když není do čeho? Velikost 28 jsem měla naposled snad ve třinácti.  S jásotem přihopkám k obaleným regálům parádních hadříků,  jásám, to tu asi nechám balík.  jenomže jak po chvíli zjišťuji, nic nebude tak růžové, jak se zdá.  První kousek delší, ten střih mám ráda, jenže účko tomu dává ránu. Další skvělý výstřih do , které mým prsům tak svědčí, jenomže velikost maximální je M, bezvadný. Nejlepší je, že pro útlé je zas tento hluboký výstřih pro změnu absolutně nevhodný.

Podobným způsobem mi pod rukami prošlo nejméně padesát věcí. Mám dojem, že nám to dělají naschvál, Ti rádoby módní všeumělé. Oblečení šijí absolutně mimo nějaké principy, které jsou známy, že lichotí postavě. Copak to, že člověk má pár kilo navíc znamená, že má chodit v pytli od brambor? S šesti kousky jsem nakonec vlezla do kabinky, abych z ní nakonec vylezla zklamaná nad materiálem, který na mne dělal něco, co já nemusím a to, proč to musí olemovat džíny? Každý šev a druk na kalhotách mi najednou vyskočil ven, jako bych si kolem pasu nasadila plovací kruh.  Ty které mi nevyráběly uměle pneumatiku byly pro změnu průhledné. Byť šlo o černé tričko viděla jsem skrze něj svou pihu na pravém prsu. Nakonec jsem z krámu plného hadrů odkráčela s jediným tričkem za osmdesát korun. Ty dražší kousky byly prostě nenositelné.

Mám dojem, ž e nám to ti návrháři dělají naschvál. Tichým způsobem snaží ze světa sprovodit všechny ženy jež mají větší velikost než třicet tři a prsa A+.

A proto vzývám proletáři spojte se a pojďme chodit nazí!

1 komentářů:

Andersson Jesica řekl(a)...

moje jméno je Andrea Maria žijící v Madridu Manžel mě rozvedl poslední dva roky, vykročil, abych se setkal s další ženou, plakal jsem každou noc vždy, když si pamatuju, jak se moje dcera zeptala mě, když se otec vrátí domů, miluji svého manžela tolik a my mít dítě ve věku 9 let. já jsem kontaktoval tolik kouzelníků v loňském roce žádný z nich nebyl schopen vrátit mého manžela, všichni žádali o spoustu peněz od mne, vzdálil jsem se lásky až do minulého týdne, šel jsem navštívit svého přítele doma, řekl jsem svému příteli všechno, co se mi stalo a sdílela jsem bolest v srdci se svým přítelem Michelle, představila mě silnému Dr.oduduwovi z tropických afrikánských národů, který má černé magické síly, které vymazávají každé zlé kouzlo, které ničí můj manželství. Můj manžel byl pod zlým kouzlem od jiné ženy, která způsobila, že se můj manžel rozvedl. Můj manžel Anders se vrátil domů ke mně právě včera, plakali, že je líto, že mě rozvedl, litoval a řekl, že nemá pravé smysly. to je pravda, že můj manžel byl pod zlým kouzlem od jiné ženy, protože tvrdila, že můj manžel se vrátil do svých let dříve, než se oženil se mnou. Oduduwa mi pomohla vyřešit můj manželský problém. dnes večer jsem spolu s mou manželkou s naší dcerou společně večeřili v domě grand moms. jsem velmi šťastný a používám toto médium k tomu, abych ocenil pravomoci kouzel Oduduwa. Velmi doporučuji Oduduwa Love kouzelník, pokud máte podobné problémy manželství vztah odeslat e-mailovou zprávu Oduduwa osobní e-mailovou adresu přes dr.oduduwaspellcaster@gmail.com,
Oduduwa také řeší problémy, jako jsou následující: -
- Světelné svíčky Láska kouzla přivést zpět bývalého manžela / manželky
- Medové kouzlo, které přestane podvádět a přestane ležet ve vztahu
- Kouzlo míru lásky se vrátit Trust ve svém vztahu
- Pravomoci kouzla, pokud chcete porodit své vlastní dítě
- Bílé magické kouzlo k zastavení rozvodu / oddělení kouzla.
- kouzla červené-svíčky se splácejí peníze, které někdo vlastní
- kouzlo kouzla Googlu.
- kouzlo pro rychlou podporu práce na pracovišti.
- Zkouška úspěchu Kouzlo.
- tradiční bylinky a kořeny k léčbě onemocnění rakoviny a léčbě HIV / AIDS
- Kouzelné kouzelné čísla k získání kouzla loterie a kouzla pro hry Win Games
Poznámka: Informace jsou síly ... Magické kouzlo Síly jsou skutečné a nikdo by neměl pochybovat o lásce kouzla. Mám dobrý pozitivní záměr, že to dnes pomůže něčí manželský vztah.
Oduduwa zpráva email: (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
WhatsApp: +2348135842629

22. ledna 2019 v 15:27

Okomentovat

 

©2009sexy žena | by TNB