neděle 13. června 2010

Ježíši Marjáááá



Ano, jste tu správně, na blogu sexy žena a Ježíši Marjá... co si jako pod tím mám představit? Kdo nebo co je sexy žena? Ježíši Marjáááá Kdyby má dcera byla veliká a ne pouze čtyřletá cácora byla by to největší sexice z okolí. Už teď si umí všechny chlapy omotat kolem prstu neuvěřitelným způsobem.

.. nejen chlapy...


Ježíši Marjáááá
Ne nerouhám se...jen mám poslední týden Ježíše a Mariu na denním pořádku..
To mám za to, když nechám dítě na hlídání.
Ježíše a Mariu prokládá má milovaná dcera doslova za každým slovem, tak jako puberťáci hovoří: "Hej ty vole...!"
Hej ty vole ji naštěstí nenaučili, i tak jsem ji v tomhle vedru po asi deseti tisícím Ježíši Marjááá málem pověsila na první strom.

PS: Ježíši Marjááá, mami vypadl Ti na zem krém...
Ježíši Marjáááá, vyjekla jsem, když jsem uviděla, co mi leží u postele.
Můj krém na stryje, který jsem užívala v těhotenství.
No, tak teď už vím proč mám natrhnutý zadek.
Ježíši Marjá.

0 komentářů:

Okomentovat

 

©2009sexy žena | by TNB