neděle 13. června 2010

Víkendová romance

Naši večerní idylku nám rozhodila pekelná bouřka, kdy místy bylo venku jako ve dne, ještěže jsem tam nemusela být. Všechno jsme vypnuli, protože už loni jsme tak přišli o pprocesor, což letos nemíním opakovat...
Zavření, jak ve sklence od zavařeniny, protože tam venku šlehalo jsem odpadlo do kómatu. Snění to rozhodně nebylo. Má drahocenná půlka strávila svou večerní hodinku na toaletě a pak dorazila a neurvale mne z kómatu probrala... Prostě vrazila do pokoje a rozsvítila..

Vyskočila jsem jako kdyby mi někdo vrazil do zadku kovový špalek pod proudem. Nevěděla jsem, která bije. No je normální? Sakra blbej chlap... už nevím, co všechno jsem mu v tom divným transu a šoku bez brýlí řekla, nicméně ani nepípl, zhasl a jal se tedy spát...


Šok číslo dvě: "A mami, víš, že je bouřka?" ...popravdě,  jsem ji čekala, akorát, že poněkud dříve. To, že je bouřka mé dceři došlo asi o dvě hodiny později. Tápavě jsem si ji přivinula k sobě a upadla do transu. 
Bouřka nevím kdy odezněla, blouznivě a s potěchou jsem to ukecané noční stvoření odnesla do vlastní postýlky s uklidněním, že je dobře. Á konečně se vyspím má postýlka. Tělo bylo zlynčované podprahovým vnímáním ubrebentěné dcery, která mi hodinu minimalizovala můj životní prostor ve vlastním lůžku na minimum.
Vlastně si ani nepamatuji, jak jsem dopadla do postele. Ráno mne probralo halasení, rozhovor dvou sourozenců. S přimhouřenýma očima jsem se co nejtišeji proplížila na záchod. Jen nevzbudit pozornost, třeba se mi ještě podaří zalehnout a spát. Bylo půl šesté. Akce se zdařila a upadla jsem do kómatu po čtvrté.
Nevím na jak dlouho, ale nebylo to rozhodně nějaká dlouhá doba a vrhla se nám dvě zvířata do postele. Jsem mrcha, i když mne to probralo dělala jsem, že spím. Vstávání zbylo na manžela :-), ale nemyslete si, když jsem se vypotácela po dalším spánku z postele bylo teprve osm hodin a deset minut, takže rozhodně jsem si moc nepřispala.
A vzhledem k tomu, co mi v noci prováděli, tak jsem si těch pár ukradených minut spánku zasloužila :-).

0 komentářů:

Okomentovat

 

©2009sexy žena | by TNB